Selasa, 01 September 2009

Apa Itu Nutrilite?

NUTRILITE™ adalah jenama vitamin, mineral dan tambahan diet yang terunggul di dunia.

Jenama NUTRILITE™ menawarkan anda dan keluarga anda pelbagai produk tambahan yang lengkap serta produk lain yang direka bentuk bagi memenuhi keperluan pemakanan sesiapa saja di sebarang peringkat umur.

Kesihatan optimum adalah inti pati jenama NUTRILITE. Bagi pendekatan peribadi kepada kesihatan yang baik, pilih tabiat pemakanan, gaya hidup, rehat dan bersantai yang terbaik bagi anda -- kemudian pilih produk makanan tambahan untuk menyokong kehidupan anda yang sihat.

*Berdasarkan pada jualan 2006.

Makanan tambahan, pekatan, produk Nutrilite, dua wanita sedang berlari-lari, keluarga

TERBAIK DARIPADA ALAM SEMULA JADI. TERBAIK DARIPADA SAINS.

Produk NUTRILITE menawarkan yang terbaik daripada alam semula jadi dan sains:

  • Pekatan tumbuhan Nutrilite diperbuat daripada ramuan semula jadi yang terbaik pernah ditanam menurut prinsip perladangan bertahan, mencerminkan komitmen kami terhadap kesejahteraan sosial, ekonomi dan persekitaran masyarakat sekeliling.
  • Ia adalah hasil langsung daripada penyelidikan dan analisa makmal yang meluas, justeru memastikan gabungan nutrien dan ramuan yang berkualiti tinggi, berdasarkan penemuan saintifik yang terbukti kesahihannya.

Produk yang tersenarai merangkumi beberapa tambahan pemakanan kami yang paling popular, yang boleh membantu anda mencapai kesimbangan dalam pemakanan anda.

Untuk mengetahui lebih lanjut berkaitan produk NUTRILITE yang terdapat di lokasi anda dan untuk memesannya, sila lawati laman Cara Membelinya dan pilih lokasi anda daripada senarai pasaran. Anda kemudiannya akan dibawa terus ke laman web tempatan anda di mana produk NUTRILITE boleh dibeli.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar